وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

کتاب

برنامه رانینگ من

1398/12/26 1:56
نویسنده : کاشف
582 بازدید
اشتراک گذاری

 یک نمایش متنوع در کره جنوبی است 
مرد در حال اجرا به عنوان "تنوع اقدام شهری" طبقه بندی شد. ژانری از نمایش های متنوع در یک محیط شهری.
و مهمانان برای پیروزی در این مسابقه ماموریت های خود را در یک نقطه عطف به اتمام رساندند.

این نمایش در سایر مناطق آسیا رواج پیدا کرده است و با علاقه مندان به زبان های مختلف از جمله انگلیسی ، فارسی ، اسپانیایی ، پرتغالی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، تایلندی ، ویتنامی ، چینی ، مالایی ، اندونزیایی در بین طرفداران Hallyu محبوبیت آنلاین پیدا کرده است. ، برمه ، عربی ، روسی و ترکی.
این نمایش آن را به لیست 20 برنامه تلویزیونی Business Insider of 2016 2016 تبدیل کرده است.

به نظر من یک چیزی شبیه خندوانه ولی از خندوانه بهتر عالی کلی سرمایه گذای کردن.

🤣

😍

طرفدارای زیادی داره ویتامین دوست داره. ورزشکار فوق عالی خوانندگیش حرف نداره.

         این شخص یک عضو ثابت در رانینگ من هستش مجری برنامه جز بازیکن بازی می کنه واقعا مجری جذابی   سه تا فرزند داره.                                

 

 

😉


 

پسندها (2)

نظرات (2)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
26 اسفند 98 2:36
من عاااااشف این برنامههههه ام
کاشف
پاسخ
منم همین طور 👏
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
26 اسفند 98 3:20
ت کیپاپر و کیدرامایی هستی؟؟
کاشف
پاسخ
نگاه می کنم میشه گفت اره ⭐️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کتاب می باشد